НА САЙТЕ ВЕДУТСЯ ТЕХНИЧЕСКИЕ РАБОТЫ - ПРОСЬБА ЗАКАЗЫ ОФОРМЛЯТЬ В ТЕЛЕФОННОМ РЕЖИМЕ

Час роботи: пн-пт з 9:00 до 17:00

Існує багато випадків, коли купити посуд економічно невигідно.

Вам потрібна посуд для банкету сьогодні?
Візьміть її в оренду!

Правила прокату посуду

1. Вибір посуду та інвентарю.

Визначтеся з вибором.

Необхідно розуміти, що саме Вам потрібно і в якій кількості. Для зручності ми розбили пропозицію по групах (столові прибори, барне скло, фарфор, склокераміка).

2. Узгодження.

Дзвінок по телефону.

Якщо у Вас є будь-які питання за нашою пропозицією, або Вам складно визначитися з кількістю, або просто потрібна консультація фахівця, телефонуйте, ми з величезним задоволенням допоможемо Вам.

Заявка на оренду.

Після того, як ви визначилися з датою проведення Вашого заходу і необхідною кількістю посуду та інвентарю оформите і відправте стандартну форму замовлення, повідомивши додатково менеджеру, що ви хочете це взяти в оренду (не купити). Це допоможе нам точно розрахувати вартість Вашого замовлення (суму оренди, суму доставки і інших додаткових сервісів, обраних Вами), а також є попереднім бронюванням обладнання і практично виключає всілякі непорозуміння, нерозуміння, помилки.

Кошторис.

Після цього на Вашу електронну адресу ми надішлемо кошторис, в якій буде вказана вартість кожного виду послуг окремо, а також загальна сума за всі вибрані послуги. При бажанні можна внести коригування (змінити кількість, додати або прибрати позиції, змінити час доставки, самовивозу або повернення і т.д.).

Підписання договору.

Після того, як буде затверджено остаточну кількість необхідного посуду та інвентарю, суми, дати та інших технічних моментів, укладається договір оренди.

Внесення передоплати.

Внесення передоплати відбувається відповідно до умов підписаного договору.

3. Доставка та самовивіз.

Доставка.

Обраний Вами інвентар буде доставлений в зазначений Вами місце в обумовлений час нашої транспортної службою. Після того, як наш співробітник прибуде в вказане місце, повинна відбутися передача обладнання від орендодавця до орендаря. Необхідно перевірити привезений інвентар на предмет відповідності кількості і якості, після чого підписати відповідний акт.

Самовивіз.

До узгодженим часу в призначену дату наш співробітник скомплектує Ваше замовлення. Коли Ви приїдете, відбудеться передача обладнання від орендодавця орендарю. Необхідно перевірити скомплектований замовлення на предмет відповідності кількості і якості, після чого підписати відповідний акт.

4. Повернення.

Вивіз нашої транспортної службою.

В узгоджений час і дату наші співробітники приїдуть в вказане місце для зворотного вивезення орендованій посуду та інвентарю. Необхідно провести процедуру повернення обладнання від орендаря орендодавцю. Перевірити повертається інвентар на відповідність кількості і якості і підписати відповідний акт. Якщо є псування або втрата інвентарю необхідно відшкодувати його вартість відповідно до договору.

Повернення інвентарю орендарем самостійно на склад орендодавця.

В узгоджений час і дату наш співробітник буде чекати вас на нашому складі. Коли Ви приїдете необхідно зробити повернення інвентарю від орендаря. Перевірити повертається інвентар на відповідність кількості і якості і підписати відповідний акт. Якщо є псування або втрата інвентарю необхідно відшкодувати її вартість відповідно до договору.

5. Вартість послуг з оренди.

Вартість послуг відображена в прейскуранті.

Мінімальний термін оренди - 1 добу. При оренді на термін менше доби, стягується вартість оренди за цілу добу. При наданні інвентарю та посуду в оренду компанія бере заставу в розмірі повної вартості наданого обладнання. Оплата послуг здійснюється у вигляді 100% орендної плати за добу до початку терміну прокату.
Ціна оренди становить 15% від вартості замовлення на добу.

6. Правила оренди.

Постановка в резерв - закріплення за певною особою певного переліку інвентарю і посуду на певний час і дату. Для постановки в резерв замовник повинен провести резервний внесок в розмірі не менше 50% від суми орендної плати замовлення. Резервний внесок вноситься не пізніше ніж за 5 діб до проведення заходу. Після внесення резервного внеску ми гарантуємо наявність інвентарю та посуду на складі на момент замовлення.

Відповідальна особа - людина матеріально відповідальний за прокатний інвентар. Відповідальною особою є людина, що приймає інвентар з боку замовника.

Перевірка орендного інвентарю проводиться при його видачі в присутності відповідальної особи з боку орендаря і представника орендодавця. Після завершення перевірки інвентарю підписується акт прийому-передачі. Після підписання акту прийому-передачі претензії по кількості і якості орендного інвентарю з боку відповідальної особи не приймаються.

Після підписання акту прийому-передачі, орендар несе повну матеріальну і юридичну відповідальність за збереження і цілісність переданого в короткострокову оренду майна.

Орендар зобов'язаний зберігати всю тару і упаковку від переданого в оренду майна (якщо вона є), в іншому випадку, орендар зобов'язаний сплатити орендодавцю штраф в розмірі 50 грн за кожну тару (коробку, бокс).

Доставка інвентарю оплачується окремо. Навантаження-розвантаження транспорту входить у вартість доставки інвентарю. У разі, якщо орендарю не потрібно доставка, він зобов'язаний забезпечити навантаження-розвантаження транспорту за свій рахунок. Простий транспорту з вини орендаря оплачується орендарем відповідно до діючих тарифів (простий вважається з часу більше 30 хв.).

Відповідальна особа з боку замовника зобов'язана бути присутньою при здачі інвентарю. Інвентар і посуд здаються в придатному для подальшого використання вигляді.

Орендар зобов'язаний здати передане в короткострокову оренду майно в чистому вигляді і в своїй упаковці (тарі), в іншому випадку орендодавець залишає за собою права не приймати майно назад і вважати наступний час до моменту здачі орендованого майна в належному вигляді, як продовження термінів оренди і відповідно стягнути з орендаря орендну плату.

При здачі немитого посуду з орендаря стягується штраф - 200 грн за кожні 50 одиниць посуду, столового скла або столових приборів.

 

Що ми пропонуємо

При організації банкетів або фуршетів, розрахованих на велику кількість запрошених гостей, потрібна велика кількість посуду, столових приладів і столової скла.

Найчастіше ці заходи проводять ресторани виїзного обслуговування, кейтерингові компанії. Везти свою дорогу посуд непрактично і незручно. Напевно, щось розіб'ється, загубиться, зіпсуватися.

Послуга оренди посуду, що надається компанією Сервія, дозволяє забезпечити захід необхідною кількістю посуду, витративши значно меншу суму, ніж при покупці такого ж кількості посуду.

Сервія пропонує Вам:

  • професійний фарфор вищої категорії Lubiana (посуд з глазур'ю, яка не псується при контакті зі столовими приборами) виробництва Польщі;
  • стеклокерамическую посуд Trianon виробництва ARC Франція;
  • барне скло Pasabahce;
  • столові прилади з нержавіючої сталі 18 \ 10 економ серій.
  • При наявності меню фахівці нашої компанії можуть надати допомогу в розрахунку необхідної кількості посуду, барного скла і столових приладів різних видів, необхідних для проведення заходу.

Оформляти замовлення на оренду посуду краще за кілька днів до проведення заходу. Перед великими і особливо важливими заходами можна зарезервувати за одну - два тижні до початку заходу необхідну кількість посуду, столового скла і столових приладів, здійснивши передоплату 80% від вартості послуг оренди посуду. Це дозволить краще підготуватися до проведення заходу, не турбуючись про терміни доставки і наявності необхідної посуду на складі.

Уточнити вартість та оформити замовлення на послуги прокату посуду Ви можете за телефонами:

Запоріжжя - (061) 213-09-00, 213-09-01, 701-92-49

 

Поширені запитання

Загальні питання про оренду посуду в компанії Сервія.

1. Графік роботи.
Прийом заявок, коригування замовлень, видача і приймання посуду - з понеділка по суботу з 9-00 до 17-00.
Адреси та схеми проїздів дивіться в розділі «Контакти»

2. Як взяти посуд в оренду?
Докладні інструкції описані на спеціальній сторінці.

3. Застава.
Компанія Сервія бере заставну вартість посуду, яка потім повертається. Ви оплачуєте вартість оренди окремо. У разі псування, втрати обладнання необхідно відшкодувати її роздрібну вартість відповідно до прайс-листом.

4. Термін оренди.
Сервія надає обладнання в оренду мінімум на одну добу. При цьому ми враховуємо тільки чистий час заходу, тобто час доставки, підготовки до заходу, комплектування устаткування після заходу і вивіз обладнання не враховуються і додатково не оплачуються.

5. Доставка.
При необхідності ми зможемо здійснити доставку і зворотний вивіз орендованій посуду.
Вартість цієї послуги залежить від багатьох факторів (кількість посуду, відстань) і узгоджується в кожному випадку індивідуально.

6. Самовивіз.
Для того, щоб забрати обладнання власними силами необхідно:

Надіслати заявку на оренду
Укласти договір
Позначити дату і час вивезення і повернення обладнання

7. За який період часу найкраще звертатися, щоб бути впевненим, що все буде в наявності?

Компанія Сервія виконує замовлення будь-терміновості. Багато що залежить від обсягу Вашого замовлення і конкретного часу звернення (наприклад, 30 грудня буде досить складно надати 500 комплектів посуду на 31 грудня.).
Природно, що чим раніше ви звернетеся, тим краще (наявність посуду, пророблена логістика і т.д.).
Для більшої впевненості Ви можете залишити заявку на оренду, що Вас абсолютно ні до чого не зобов'язує, в той же час є обов'язковим для виконання замовлення і дозволяє досягти повної інформативності між орендодавцем і орендарем (перелік посуду, сума оренди, дата і час заходу, контакти і т . Д.)